زیربغل سیم کش دست راست

0
1618
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : زیربغل

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : زیربغل سیم کش دست راست
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : زیربغل
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین زیربغل سیم کش دست راست برای آقایان

تصاویر تمرین زیربغل سیم کش دست راست برای خانم ها

آموزش تمرین زیربغل سیم کش دست راست

  1. برای شروع حرکت میله راست را روی پولی بالایی دستگاه سیم کش وصل کرده و دست ها را با فاصله کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. میله را طوری در دست بگیرید که کف دست ها به سمت پایین باشد. یک یا دو قدم از دستگاه فاصله گرفته و عقب بیایید.
  2. بدن خود را از ناحیه کمر به اندازه 30 درجه به سمت جلو خم کرده و دست ها را به صورت کاملا کشیده و راست در جلوی خود نگه دارید. اگر دست ها کاملا راست نیستند باید مقدار از دستگاه سیم کش فاصله بگیرید تا زمانی که راست شوند. در این وضعیت عضلات زیربغل خود را منقبض کنید. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. در حالی که وضعیت راست دست ها را حفظ می کنید، میله را پایین آورده تا زمانی که دست ها در کنار ران های شما قرار گیرند. هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل بازدم را انجام دهید.
  4. با انجام عمل دم و حفظ حالت کشیدگی دست ها میله را بالا برده و آن را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

سایر روش ها برای اجرای این حرکت:

به جای میله راست می توانید از طناب هم استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here