لمس انگشتان پا

0
723
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : شکم

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : لمس انگشتان پا
نوع تمرین : کششی
عضلات اصلی : شکم
عضلات دیگر : -
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین لمس انگشتان پا برای آقایان

لمس انگشتان پا
لمس انگشتان پا

تصاویر تمرین لمس انگشتان پا برای خانم ها

لمس انگشتان پا خانم ها
لمس انگشتان پا خانم ها

آموزش تمرین لمس انگشتان پا

  1. برای شروع حرکت، به پشت روی زمین دراز بکشید. دست ها باید در کنار بدن شما قرار گرفته و کف آن ها به سمت پایین باشد.
  2. پاهای خود را به هم چسبانده و به آرامی آن ها را بالا بیاورید، تا زمانی که عمود بر زمین شوند. زانوها باید مقداری خم شده و کف پاها نیز باید با زمین موازی باشند.
  3. دست های خود را نیز بالا آورده و با زاویه 45 درجه نسبت به زمین به شکل کشیده نگه دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  4. در حالی که قسمت پایینی کمر را در ارتباط با زمین نگه می دارید، به آرامی بالا تنه خود را بالا آورده و سعی کنید با انگشتان دست ، انگشتان پا را لمس کنید. هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل بازدم را انجام دهید.
  5. به آرامی و با انجام عمل دم پایین رفته و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. به یاد داشته باشید که دست ها باید به شکل کشیده به سمت انگشتان پا باشند.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید