پشت بازو سیم کش

0
6154

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو سیم کش
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو سیم کش

پشت بازو سیم کش
پشت بازو سیم کش

راهنمای تمرین پشت بازو سیم کش

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی بالاترین ارتفاع تنظیم کرده و میله مستقیم و یا میله زاویه دار را به دستگاه متصل کنید . میله را بگیرید (فاصله دست ها به اندازه عرض شانه) و آن را پایین آورید . دقت کنید که کف دست ها بایستی رو به پایین باشند .
  2. بدن خود را کاملا صاف نگه داشته و بالا تنه خود را مقدار کمی به سمت جلو خم کنید . یازوی خود را نزدیک بدن و به صورت عمود بر زمین نگه دارید . زاویه بین آرنج و بازو بایستی نزدیک 90 درجه باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. با کمک عضلات پشت بازو ، میله را پایین آورده تا زمانی که میله بدن شما را لمس کرده و بازوها کاملا باز شده و عمود بر زمین قرار گیرند . قسمت بالایی بازوی شما باید در طول انجام کلیه قسمت های تمرین ثابت بوده و نزدیک بدن باشد و فقط آرنج حرکت کند . هنگام انجام این بخش از تمرین عمل بازدم را انجام دهید .
  4. پس از یک ثانیه مکث در این حالت ، میله را بالا آورده و آن را به حالت اول باز گردانید . هنگام انجام این مرحله از تمرین ، عمل دم را انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

روش های زیادی برای انجام این حرکت وجود دارد . به عنوان مثال می توانید طناب را به پولی وصل کرده و حرکت را انجام دهید و یا از میله V شکل استفاده نمایید . هم چنین می توانید دست ها را به صورت بر عکس بگیرید ، یعنی کف دست ها رو به بالا باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید