شکم وی آپ

0
3988
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : شکم

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شکم وی آپ
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکم
عضلات دیگر : -
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شکم وی آپ برای آقایان

تصاویر تمرین شکم وی آپ برای خانم ها

آموزش تمرین شکم وی آپ

  1. روی سطح زمین به پشت دراز کشیده و دست های خود را به صورت کشیده بالای سر قرار دهید. زانو ها هم باید کاملا راست باشند. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. با انجام بازدم، خود را از ناحیه کمر خم کرده و به صورت هم زمان پاها و دست های خود را بالا آورید. نکته: پاها باید کاملا کشیده بوده و با سطح زمین زاویه 35 الی 45 درجه بسازد. دست ها نیز باید کشیده بوده و موازی با پاهای شما باشند. بالاتنه نیز باید از زمین فاصله داشته باشد.
  3. با انجام عمل دم، به آرامی پاها و دست ها را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  4. حرکت را به تعداد یا زمان توصیه شده تکرار نمایید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

اگر سطح تمرین برای شما پایین است و تمایل دارید آن را مقداری سخت تر کنید، می توانید از مدیسین بال یا وزنه استفاده نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here