پیاده روی روی تردمیل

0
696
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : چهارسر ران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پیاده روی روی تردمیل
نوع تمرین : کاردیو
عضلات اصلی : چهارسر ران
عضلات دیگر : همسترینگ، باسن
تجهیزات : دستگاه
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پیاده روی روی تردمیل برای آقایان

تصاویر تمرین پیاده روی روی تردمیل برای خانم ها

آموزش تمرین پیاده روی روی تردمیل

  1. برای شروع تمرین، روی دستگاه تردمیل قرار گرفته و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. بیشتر تردمیل ها را به صورت دستی می توان تنظیم کرد و یا از حالت های پیشفرض استفاده نمود. در بیشتر تردمیل ها می توانید سن و وزن خود را وارد کرده تا دستگاه میزان کالری مصرفی شما هنگام تمرین را تخمین بزند. برای تغییر سختی نیز می توانید شیب دستگاه را تغییر دهید.
  2. تردمیل یک دستگاه کاربردی است که فواید زیادی برای سیستم قلبی عروقی دارد. معمولا تاثیر پیاده روی روی تردمیل از پیاده روی در فضای باز کمتر است. به عنوان مثال یک فرد با وزن 70 کیلوگرم، هنگام پیاده روی روی تردمیل 175 کالری در هر 30 دقیقه می سوزاند، این در حالی است که در دویدن بدون تردمیل، این مقدار بیشتر از 450 کالری می باشد. وضعیت صحیح را هنگام پیاده روی روی تردمیل حفظ کنید و تنها زمانی از دسته های کناری استفاده کنید که ضرورت داشته باشد مانند زمان چک کردن ضربان قلب و یا اتمام تمرین.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here