جلوبازو با هالتر دست باز

0
2679
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو با هالتر دست باز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین جلوبازو با هالتر دست باز برای آقایان

تصاویر تمرین جلوبازو با هالتر دست باز برای خانم ها

آموزش تمرین جلوبازو با هالتر دست باز

  1. هالتر را با فاصله بیشتر از عرض شانه در دست گرفته و بدن خود را کاملا راست نگه دارید .کف دست های شما بایستی به طرف جلو بوده و آرنج نیز نزدیک بدن باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. در حالی که قسمت بالایی بازوی خود را ثابت نگه داشته اید ، هالتر را بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید . نکته : فقط آرنج بایستی حرکت داشته باشد .
  3. حرکت را ادامه دهید تا زمانی که عضلات بازو کاملا منقبض شده و هالتر در خط شانه های شما قرار گیرد . مکثی کوتاه در حالت انقباض عضله داشته باشید و عضلات بازوی خود را کاملا منقبض کنید .
  4. به آرامی هالتر را پایین آورده و آن را به حالت اولیه بازگردانید . حین انجام این مرحله از حرکت ، عمل دم را انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

یک روش دیگر برای انجام این حرکت آن است که با استفاده از میله خمی که به پایین دستگاه سیم کش متصل است ، تمرین را انجام دهید .

همچنین می توانید دست های خود را جمع بگیرید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here