پرس زیر سینه با دمبل

پرس زیرسینه با دمبل

روی یک میز شیبدار معکوس دراز کشیده و پاهای خود را در جای مخصوص قرار دهید. یک دمبل در هر دست گرفته و آن ها را روی ران ها قرار دهید. کف دست ها باید به سمت یکدیگر باشد.
پرس سرشانه با دمبل

پرس سرشانه با دمبل

برای انجام حرکت پرس سرشانه با دمبل ، در حالی که در هر یک از دست های خود یه دمبل گرفته اید ، روی یک صندلی دارای پشتی بنشینید . دمبل ها را روی ران خود قرار دهید .
پرس سرشانه آرنولدی

پرس سرشانه آرنولدی

روی یک میز تمرین با پشتی ثابت بنشینید . دو دمبل را برداشته و آن ها را نزدیک سینه و سرشانه خود نگه داشته به صورتی که کف دستانتان به سمت بدن شما باشد .
هاگ پا با دستگاه

هاگ پا دستگاه

پشت خود را روی پد دستگاه هاگ پا قرار داده و شانه ها را زیر پدهای مخصوص شانه بگذارید. پاهای خود را با فاصله عرض شانه ها روی پلتفرم دستگاه هاگ پا قرار داده به طوری که نوک انگشتان پا کمی به سمت بیرون باشند.
هاگ پا با هالتر

هاگ پا با هالتر

در حالی که یک هالتر را از پشت به فاصله عرض شانه ها در دست گرفته اید راست بایستید. پاها هم باید به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند.
چطور انعطاف پذیری بدن را در یک ماه افزایش دهیم؟

چطور انعطاف پذیری بدن را در یک ماه افزایش دهیم؟

جمله " اگر از چیزی استفاده نکنی، از دستش می دهی" به خوبی برای انعطاف پذیری بدن کاربرد دارد. اگر انعطاف بدنی می خواهید، باید تمرین کنید.
قبل و بعد از تمرینات بدنسازی چه بخوریم؟

قبل و بعد از تمرینات بدنسازی چه بخوریم؟

پروتئین و گلیکوژن مورد نیاز بدن خود را با مصرف غذاهای زیر، (قبل و بعد از فعالیت‌های ورزشی‌تان) تأمین نمایید.
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

برنامه بدنسازی رایگان بدن ممتاز
برنامه بدنسازی رایگان بدن ممتاز
برنامه بدنسازی رایگان بدن ممتاز

برنامه بدنسازی رایگان عضله سازی سیم کشی مجدد
برنامه بدنسازی رایگان عضله سازی سیم کشی مجدد
برنامه بدنسازی رایگان عضله سازی سیم کشی مجدد

شبکه های اجتماعی

341دنبال کنندهدنبال کردن
24,658دنبال کنندهدنبال کردن
4دنبال کنندهدنبال کردن
عضویت در کانال رسمی بهترین بدن در تلگرام
عضویت در کانال رسمی بهترین بدن در تلگرام
عضویت در کانال رسمی بهترین بدن در تلگرام

صفحه رسمی بهترین بدن در اینستاگرام
صفحه رسمی بهترین بدن در اینستاگرام
صفحه رسمی بهترین بدن در اینستاگرام

۵ ویتامین مهم در بدنسازی و ساخت عضلات

آیا کمبود ویتامین بازده فعالیت‌های ورزشی شما در بدنسازی و سایر رشته ها را پایین می‌آورد؟ پاسخ این سوال می‌تواند مثبت باشد، چرا که...
آیا کراتین باعث افزایش وزن می شود؟

آیا کراتین باعث افزایش وزن می شود؟

کراتین مکملی است که جهت بالا بردن عملکرد ورزشی مصرف شده و عموماً به شکل مونوهیدرات یافت می‌شود. طی ورزش‌های کوتاه مدت و شدید، کراتین به یک منبع انرژی مهم برای بدن تبدیل می شود.
پروتئین کازئین و فواید آن

پروتئین کازئین و فواید آن

کازئین، پروتئینی است که عموماً در مواد لبنی -مانند شیر، ماست، شکلات، بستنی و برخی مواد غذایی فرآوری شده- یافت می‌شود. البته این پروتئین به شکل مکمل نیز در بازار موجود است، چرا که از آن به عنوان جایگزینی برای «پروتئین وِی» (پروتئین موجود در شیر) استفاده می‌شود.
همه‌چیز در مورد تستوسترون!

تستوسترون و بدنسازی، یک بار برای همیشه

آن چیزهایی که شبکه‌های ماهواره‌ای در مورد تستوسترون به شما می‌گویند را باور نکنید. در این مقاله همه آن چیزی را که باید درباره تستوسترون و بدنسازی بدانید را به شما می‌گوییم. نکاتی مانند کار آن در بدن، سطح مناسب آن، روش های افزایش ترشح و بسیاری نکات دیگر.
قبل و بعد از تمرینات بدنسازی چه بخوریم؟

قبل و بعد از تمرینات بدنسازی چه بخوریم؟

پروتئین و گلیکوژن مورد نیاز بدن خود را با مصرف غذاهای زیر، (قبل و بعد از فعالیت‌های ورزشی‌تان) تأمین نمایید.

تمرینات برتر