پرس سرشانه آرنولدی

0
17307
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پرس سرشانه آرنولدی
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : پشت بازو
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین پرس سرشانه آرنولدی

پرس سرشانه آرنولدی
پرس سرشانه آرنولدی

تصاویر تمرین پرس سرشانه آرنولدی برای خانم ها

پرس سرشانه آرنولدی برای خانم ها
پرس سرشانه آرنولدی برای خانم ها

راهنمای تمرین پرس سرشانه آرنولدی

  1. روی یک میز تمرین با پشتی ثابت بنشینید . دو دمبل را برداشته و آن ها را نزدیک سینه و سرشانه خود نگه داشته به صورتی که کف دستانتان به سمت بدن شما باشد . نکته : بازوهای شما بایستی نزدیک بدن قرار گیرند .
  2. برای انجام حرکت ، دمبل ها را بالا آورده و حین این کار مچ خود را بچرخانید . چرخش مچ را تا رمانی که کف دست های شما رو به جلو شوند ادامه دهید .
  3. بالا آوردن دمبل ها را ادامه دهید تا زمانی که به بالاترین نقطه برسید . هنگام انجام این بخش از حرکت نفس خود را به بیرون منتقل کنید .
  4. پس از چند ثانیه مکث در این وضعیت ، دمبل ها را همراه با چرخواندن مچ ها به حالت اول بازگردانید . توجه داشته باشید که کف دست ها باید به سمت شما باشد . نکته : هنگام انجام این بخش از حرکت نفس بگیرید .
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

ویدئو آموزشی تمرین پرس سرشانه آرنولدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here