هاگ پا با هالتر

0
233
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : چهارسرران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : هاگ پا با هالتر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : چهارسرران
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین هاگ پا با هالتر برای آقایان

هاگ پا با هالتر
هاگ پا با هالتر

تصاویر تمرین هاگ پا با هالتر برای خانم ها

هاگ پا با هالتر خانم ها
هاگ پا با هالتر خانم ها

آموزش تمرین هاگ پا با هالتر

  1. در حالی که یک هالتر را از پشت به فاصله عرض شانه ها در دست گرفته اید راست بایستید. پاها هم باید به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند. نکته: برای راحتی و کنترل بیشتر روی هالتر توصیه می شود کف دست ها به سمت عقب باشند. همچنین می توانید از باند وزنه برداری برای کنترل بهتر کمک بگیرید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. سر و چشم هایتان به سمت بالا بوده و پشت صاف باشد، شروع به نشستن کرده تا زمانی که ران ها با زمین موازی باشند. هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل دم را انجام دهید.
  3. با فشار دادن پاشنه پا به زمین و منقبض کردن عضلات چهارسررران، بالا آمده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. این کار را با عمل باردم انجام دهید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

سایر روش ها برای اجرای این تمرین:

تمرین هاگ پا با هالتر را می توانید در حالی انجام دهید که پاشنه های پا روی یک سطح بلندتر مثل تخته کوچک قرار گرفته باشند. توصیه می شود افراد تازه کار از این روش استفاده کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here