اسکی فضایی

0
3072
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : چهار سر ران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : اسکی فضایی
نوع تمرین : هوازی
عضلات اصلی : چهار سر ران
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دستگاه
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین اسکی فضایی برای آقایان

اسکی فضایی
اسکی فضایی

آموزش تمرین اسکی فضایی

  1. برای شروع، روی دستگاه اسکی فضایی گام بردارید و از منو گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. اکثر دستگاه های اسکی فضایی تنظیمات دستی دارند، یا شما می توانید یک برنامه را برای اجرا انتخاب کنید. معمولا، شما می توانید سن و وزن خود را وارد کرده تا میزان کالری مصرف شده در طول تمرین را مشخص کنید. ارتفاع می تواند برای تغییر شدت تمرین تنظیم شود.
  2. دسته ها می توانند برای مانیتور کردن ضربان قلب شما استفاده شوند تا به شما کمک کنند در شدت مناسب تمرین بمانید.

دستگاه های اسکی، راحتی، فواید قلبی عروقی و فشار بسیار کمتری به مفاصل را نسبت به تمرینات هوازی روی زمین مانند دویدن در اختیار شما قرار دهند. یک شخص با ۶۸ کیلوگرم وزن بطور میانگین ۳۸۷ کالری در ۳۰ دقیقه می سوزاند در مقایسه با ۴۵۰-۷۰۰ کالری در دویدن. توصیه می شود از بازوهایتان در دستگاه اسکی استفاده کنید تا تحرک بیشتری داشته باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here