طناب زدن

0
12
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : چهارسرران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : طناب زدن
نوع تمرین : کاردیو
عضلات اصلی : چهارسرران
عضلات دیگر : ساق، سرینی
تجهیزات : طناب
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین طناب زدن برای آقایان

طناب زدن
طناب زدن

تصاویر تمرین طناب زدن برای خانم ها

طناب زدن خانم ها
طناب زدن خانم ها

آموزش تمرین طناب زدن

  1. انتهای طناب را با هر دو دست بگیرید. طناب را پشت خود و روی زمین قرار دهید. دست ها را بالا آورده و به صورت چرخشی طناب را به سمت جلوی خود انتقال دهید. وقتی که طناب به زمین رسید، از روی آن بپرید. یک سرعت متناسب با توانایی خود انتخاب کرده و آن را ادامه دهید. این تمرین را می توان با سرعت و تکنیک های متفاوتی انجام داد.
  2. طناب زدن یک تمرین عالی است که سیستم قلبی عروقی شما را به چالش کشیده و انرژی زیادی مصرف می کند. یک فرد ۷۰ کیلوگرمی در ۳۰ دقیقه طناب زنی نزدیک ۳۵۰ کالری می سوزاند، این مقدار را با ۴۵۰ کالری مصرفی هنگام دویدن مقایسه کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here