نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر

0
87
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر برای آقایان

نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر
نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر

تصاویر تمرین نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر برای خانم ها

نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر خانم ها
نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر خانم ها

آموزش تمرین نشر جلو با هالتر ایستاده بالای سر

  1. در حالی که کاملا راست ایستاده اید، یک هالتر را با فاصله کمی کمتر از عرض شانه ها بلند کرده و در دست بگیرید. کف دست ها باید به سمت بدن باشد.
  2. اجازه دهید که هالتر آویزان بوده و آرنج ها کمی خم باشند. سینه را بالا برده و شانه های خود را عقب نگه دارید . این وضعیت شروع حرکت است.
  3. با بالا آوردن دست ها از ناحیه شانه به سمت جلو حرکت را شروع کنید. در طول حرکت آرنج ها را کشیده نگه داشته و مچ دست را ثابت نگه دارید. به بالا آوردن تا زمانی که هالتر بالای سر  شما قرار گیرید، ادامه دهید.
  4. در بالای حرکت یک مکث کوتاه داشته باشید و به آرامی هالتر را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

سایر روش ها برای جرای این تمرین:

این حرکت را می توانید با استفاده از دمبل در هر یک از دست ها نیر انجام دهید. فاصله دست ها هنگام گرفتن هالتر نیز می تواند بیشتر و یا کمتر از حالت ذکر شده در این تمرین باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here